Uw Outdoorwinkel

Ik heb geen track en trace binnen gekregen

We begrijpen dat u wellicht vragen heeft over het verzendproces van uw bestelling. Hieronder vindt u antwoorden op enkele veelgestelde vragen om u te helpen meer inzicht te krijgen in hoe wij uw bestelling verzenden en hoe u eventuele problemen kunt oplossen.

Wanneer ontvang ik mijn Track & Trace-code na het plaatsen van een bestelling?

  • Nadat uw bestelling gereed is voor verzending, ontvangt u automatisch een e-mail met de status "Pakket verzonden", dit betekend dat het pakket is opgehaald door de koerierdienst. De Track & Trace-code wordt meestal 's nachts gegenereerd nadat het pakket is ingescand bij het depot van de koerierdienst. Het kan echter ook zijn dat u de code ontvangt in de vroege ochtend daarna.

Wat moet ik doen als ik geen Track & Trace-code heb ontvangen?

  • Als u geen Track & Trace-code heeft ontvangen, controleer dan eerst uw spamfolder. Het kan voorkomen dat de e-mail hierin is beland.

Waarom wordt mijn pakket 's nachts ingescand bij het depot van de koerierdienst?

  • Het scannen van pakketten bij het depot van de koerierdienst gebeurt meestal 's nachts als onderdeel van het verwerkingsproces. Dit is een standaardprocedure van de koerierdienst en wij hebben hier geen controle over.

Heeft u voorgenoemde gecontroleerd en alsnog geen track and trace ontvangen dan kunt u contact met ons opnemen door te reageren op de orderbevestiging. Als u de e-mail niet kunt vinden, neem dan gerust contact met ons op en wij helpen u graag verder.

Verzenden binnen Nederland: € 6,95
Verzenden naar België & Luxemburg: € 9,99
Verzenden naar Duitsland: €15,-

Klantenservice

Zoek artikel

Uitgelichte Acties!

Nieuwsbrief

 

 

Op alle producten en of diensten van Boatshop Fryslan zijn onze algemene voorwaarden van toepassing. Herroepingsrecht | Privacybeleid | Klachten

Boatshop Fryslan v.o.f. | Noarder Stasjonsstrjitte 19a | 9271 CH De Westereen| E: info@boatshopfryslan.nl | KVK 5451 9586 BTW | NL 8513 36 553 B01